Nationale Wijnweek

De Nationale Wijnweek

UITNODIGING SYMPOSIUM WIJN & MARKETING 2007

< terug

15 juni 2007

Geachte wijnprofessional,

Op maandag 1 oktober a.s. organiseert het Productschap Wijn voor wijnimporteurs en vakpers de 2e editie van het Symposium Wijn & Marketing. Dit symposium is hét openingsevenement van de Nationale Wijnweek 2007 en zal plaatsvinden in het World Forum Convention Center te Den Haag. Hoofdsponsor van het symposium is JF Hillebrand Global Beverage Logistics.

Thema symposium:

Het symposium staat dit jaar in het teken van ‘marketing in het distributiekanaal'. Daarbinnen komen trademarketing, horeca, nieuwe media en consumentengedrag aan bod. Met deze thema's biedt het dagprogramma voor iedereen in de Nederlandse wijnhandel interessante aanknopingspunten. Deelname aan het symposium is daarmee van toegevoegde waarde voor grote en kleine wijnimporteurs, agenten en wijnhandelaren, grootwinkelbedrijf en wijnspeciaalzaken, vakpers en journalisten.

Programma:

Tijdens het symposium worden de bovengenoemde thema's in de diepte behandeld. Naast plenaire bijeenkomsten vinden marketingworkshops plaats die u naar keuze kunt bijwonen. Zowel ‘s ochtends als ‘s middags zal een thema door een plenaire spreker worden ingeluid, waarna een paneldiscussie plaatsvindt. De panels zijn samengesteld uit ervaringsdeskundigen en representanten van de wijnbranche.

De discussies worden in goede banen geleid door de dagvoorzitter, in de persoon van
tv-presentatrice én wijnliefhebber Astrid Joosten.

Dagindeling:

Ochtend

09.30-10.00 uur Ontvangst
10.00-10.05 uur Opening door Theo Meijer, voorzitter Productschap Wijn
10.05-10.15 uur Inleiding dagprogramma door dagvoorzitter Astrid Joosten, tv-presentatrice
10.15-11.00 uur Presentatie ‘trademarketing’ door Ron Cijs, voorzitter Trade Marketing Association
11.00-12.15 uur Paneldiscussie ‘wijn & trademarketing’
12.15-13.15 uur Lunchpauze
 
Middag
13.15-14.00 uur Workshops sessie I (keuzeworkshop A1, B1)
14.00-14.15 uur Wisselingpauze
14.15-15.00 uur Workshops sessie II (keuzeworkshop A2, B2)
15.00-15.15 uur Wisselingpauze
15.15-16.00 uur Presentatie ‘nieuwe media’ door Robert Rutten, managing consultant MediaBridges
16.00-17.00 uur Paneldiscussie ‘wijn & nieuwe media’
17.00-17.15 uur Dagafsluiting door dagvoorzitter Astrid Joosten
>17.15 Netwerkborrel en napraten.

Voor een uitgebreide toelichting op het programma klik hier.

Vertaling:

Het symposium is grotendeels Nederlands gesproken. Ten behoeve van internationale gasten zal simultaanvertaling plaatsvinden naar het Engels. Bij Engelstalige presentaties is een tolk aanwezig om vragen en antwoorden te vertalen.

Inschrijven en kosten:

De toegang voor het symposium is kosteloos voor 2 deelnemers per wijnbedrijf dat geregistreerd is bij het Productschap Wijn. U heeft ook de mogelijkheid om één van uw leveranciers in te schrijven per deelnemer. Voor elke volgende deelnemer wordt een bijdrage gerekend van 75 euro.

U kunt zich tot 31 augustus a.s. bij ons inschrijven voor het Symposium Wijn & Marketing 2007. Klik hier voor het inschrijfformulier en een uitgebreide beschrijving van het programma en de gastsprekers. Medio september ontvangt u van ons per e-mail een bevestiging van de workshops waar u voor bent ingedeeld, een definitief programma en een routebeschrijving.

Wij ontmoeten u graag op maandag 1 oktober a.s. in Den Haag.

Met vriendelijke groet,

Josée van Rooij