Nationale Wijnweek

De Nationale Wijnweek

Symposium Wijn & Marketing 2006

< terug

24 mei 2006

Op maandag 2 oktober a.s. organiseert het Productschap Wijn voor wijnimporteurs en vakpers het symposium Wijn & Marketing. Dit symposium is het openingsevenement van de Nationale Wijnweek 2006 en zal plaatsvinden in het auditorium van Rabobank International te Utrecht.

Het programma

Het symposium vangt aan met een speech van gastheer Arend Heijbroek, Industry Specialist Wine & Spirits van Rabobank International. Het tweede onderdeel van de ochtend bestaat uit een forumdiscussie. Onder leiding van wijnschrijver en journalist Harold Hamersma debatteert een internationaal gezelschap van forumleden over actuele thema's. Na de lunch op het programma volgt u achtereenvolgens twee workshops naar keuze, te selecteren uit de volgende drie thema's:

• marketingconcepten vanuit de producent;
• de toekomst van de wijnimport en -retail in Nederland;
• op zoek naar de X-factor in consumentengedrag.

Na de workshops volgt in de grote zaal het absolute hoogtepunt van de dag: een internationale marketing- en merkengoeroe laat zijn licht schijnen op marketing in de wijnbranche. Het officiële gedeelte van het symposium eindigt met de uitreiking van de ScriptiePrijs Wijn 2006. De dag wordt afgesloten met een glas wijn temidden van een inspirerende verzameling wijnnoviteiten uit de hele wereld.

Inschrijven
In onze volgende mailing in juni zullen wij verdere details van het programma bekend maken. U wordt dan in de gelegenheid gesteld u in te schrijven voor het symposium en om een voorkeur uit te spreken voor de te volgen workshops.

Datum
Noteer 2 oktober alvast in uw agenda!

Meer informatie
Productschap Wijn, Josée van Rooij, tel. 070-3708344, 06-20247208 en
e-mail: josee@wijninfo.nl.

Initiator: Productschap Wijn
Sponsors: JFHilleband en Rabobank International
Organisatie: Alterego Marketing Communication en Het Wijninstituut