PERSBERICHT: IS JOUW SCRIPTIE OVER WIJN MEER DAN 1500 EURO WAARD?

7 februari 2008

Ieder jaar looft het Productschap Wijn de ScriptiePrijs Wijn uit voor de beste scriptie over wijn in de meest brede zin. Met deze prijs wil het Productschap Wijn het onderzoek naar wijn als cultuur- en handelsproduct stimuleren en een brug slaan tussen studenten en de ondernemers uit de wijnsector.

Ben jij afgestudeerd in het studiejaar 2007/2008? En studeer je af aan een Nederlandse Universiteit of Hogeschool? Stuur dan je scriptie aan ons op en maak kans op een geldbedrag van 1500 euro + een wijnopleiding (wijnbrevet).

Een deskundige vakjury beoordeelt de scripties op kwaliteit en de toepasbaarheid voor het bedrijfsleven. De genomineerden worden uitgenodigd voor de uitreiking van de ScriptiePrijs Wijn tijdens het Symposium Wijn & Marketing op maandag 29 september a.s. Dé gelegenheid om kennis te maken met het wijnbedrijfsleven en de wijnpers. Tevens wordt je scriptie gepubliceerd op de website http://www.wijninfo.nl/ en opgenomen in de wijnbibliotheek van het Wijninformatiecentrum.

Stuur dus je scriptie in vóór 1 augustus 2008 en maak je scriptie te gelde!

Voor een uitgebreide beschrijving over de voorwaarde van deelname aan de scriptieprijs en de procudure verwijzen wij je naar onze website.

Einde persbericht

Voor meer informatie: