PERSBERICHT: genomineerden “Productschap Wijn Marketing Awards 2011” bekend

22 juni 2011

De jury van de "Productschap Wijn Marketing Awards" heeft vandaag de genomineerden van de "Productschap Wijn Marketing Awards 2011" bekend gemaakt. Tijdens het Symposium Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en Marketing op donderdag 10 november 2011 in Boerderij Mereveld in Utrecht worden de winnaars bekend gemaakt.

Genomineerde in de categorie "Wijnimporteur" is:

Winetracks International met de casus "Canei invite You? - Canei Annual Campaign 2011
website:

Genomineerden in de categorie "Niet wijnimporteur" zijn:

BestWineRoutes.com met de website BestWineRoutes.com
website: http://www.bestwineroutes.com/

WineWineWine BV met de casus WineStein
website:

Het juryproces
Van 1 juli 2010 tot en met 3 juni 2011 konden de marketing praktijkcases bij het Productschap Wijn worden ingediend. In totaal heeft het productschap 17 praktijkcases ontvangen. De jury kiest op basis van de uitgebreide case beschrijvingen de winnaars die tijdens het Symposium Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen bekend worden gemaakt.

De criteria
De ingezonden praktijkcases zijn door de jury op basis van wetenschappelijk geaccepteerde standaarden voor de marketingpraktijk beoordeeld. Om in aanmerking te komen voor een "Productschap Wijn Marketing Award" zijn de praktijkcases verder beoordeeld op originaliteit, creativiteit, innovativiteit en effectiviteit.

De jurysamenstelling
Naast juryvoorzitter Prof.dr.ir. Kitty Koelemeijer (Hoogleraar Retailing & Marketing Neyenrode Business Universiteit) bestaat de jury uit: drs. Peter Boterman (Corporate Communication Director Heinz Continental Europe), Goos Eilander (directeur Trendbox B.V.), Harold Hamersma (wijnschrijver) en Josée van Rooij (senior communicatieadviseur HPA/Productschap Wijn).

"Productschap Wijn Marketing Awards 2012"
Op www.wijn.nl, button: Marketing Awards zijn de deelnamevoorwaarden te vinden voor de "Productschap Wijn Marketing Awards 2012". Stuur uw succesvolle en innovatie reclamecampagne, wijnevenement, website en promotiecampagne in. Alle communicatiemiddelen die u hebt ingezet om de wijnverkoop te stimuleren, komen in aanmerking om mee te dingen naar de "Productschap Wijn Marketing Awards 2012"